اخبار

ردمی نوت 10 شیائومی

شیائومی رسما تأیید کرد که ردمی نوت 10 در ماه مارس ۲۰۲۱ معرفی و راهی بازار می‌شود.

در کنار موفقیت سری ردمی نوت ۹، رونمایی نشدن از سری ردمی نوت ۱۰ باعث شد بسیاری از علاقه‌مندان و رسانه‌ها به آن حساس شوند. گویا شیائومی از این موضوع مطلع شده و به گفتهٔ GSMArena، برنامه‌های ویژه‌ای برای معرفی نسل بعدی سری ردمی نوت تدارک دیده است.

شیائومی از ۱۲ مارس سال ۲۰۲۰ تا ۸ ژانویهٔ ۲۰۲۱ تقریبا ۹ گوشی هوشمند از سری ردمی نوت ۹ به نام‌های ردمی نوت ۹ پرو مکس، ردمی نوت ۹ مدل 5G، ردمی نوت ۹ مدل 4G، ردمی نوت ۹ پرو (مخصوص بازار هند)، ردمی نوت ۹ پرو مدل 5G، ردمی نوت ۹ اس، ردمی نوت ۹، ردمی نوت ۹ پرو (برای بازار جهانی) و ردمی نوت ۹ تی معرفی کرد.

تیزر شیائومی ردمی نوت 10 در توییتر

حال به نظر می‌رسد نوبت به ردمی نوت ۱۰ رسیده یا شاید شیائومی از معرفی نسخهٔ دیگری از سری ردمی نوت ۹ خسته شده‌ است. در صفحهٔ رسمی توییتر شیائومی توییتی زده شده که زمان معرفی ردمی نوت ۱۰ را مارس ۲۰۲۱ اعلام می‌کند. در این توییت گفته می‌شود ردمی نوت ۱۰ بهترین گوشی هوشمند سال ۲۰۲۱ و نسبت به سری پیشین، با ویژگی‌های به‌مراتب بهتری همراه خواهد بود.

در حال حاضر اطلاعات بسیار کمی از محصول بعدی شیائومی در اختیار داریم؛ اما می‌دانیم که به احتمال فراوان در سری ردمی نوت ۱۰ از تراشه اسنپدراگون 750G استفاده می‌شود و دوربین اصلی از رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی برخوردار است. هنوز مشخص نیست چند مدل از سری ردمی نوت ۱۰ معرفی می‌شود و آیا در کنار نسخهٔ استاندارد شاهد مدل پریمیوم خواهیم بود یا خیر. در هر صورت دور از ذهن نیست که مدلی با تراشه‌ای توانمندتر در کنار ردمی نوت ۱۰ رونمایی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =