اخبار

شیائومی سومین تولیدکننده در دنیا

شیائومی هم‌اکنون به‌عنوان سومین تولیدکننده‌ی گوشی هوشمند در دنیا شناخته می‌شود.

درحال‌حاضر، شیائومی برند شماره‌یک موبایل در ۱۰ بازار مختلف به‌حساب می‌آید و در ۳۶ بازار دیگر هم در رده سوم قرار گرفته است. شیائومی، تنها شرکتی است که سریع‌‌ترین رشد در قسمت فروش گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار را تجربه کرده و با رشد ۳٫۶۴۹ درصدی در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۰ مواجه شد.

بین سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۹ و سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۰، شیائومی نزدیک به ۱٫۳ میلیارد دلار روی بخش تحقیق‌و‌توسعه خود سرمایه‌گذاری کرد. این سرمایه‌گذاری باعث شد تا ۲،۱۴۳ آزمایش دوربین در یک روز به پایان برسد؛ آزمایش‌هایی که قبلا سه تا چهار روز طول می‌کشید. به‌همین‌دلیل، گوشی Mi 10 Pro به‌مدت ۴۸ روز گوشی برتر وب‌سایت DxOMark شناخته شد و گوشی Mi 10 Ultra هم نزدیک به دو‌ونیم ماه در این جایگاه قرار داشت. آزمایش صوتی گوشی Mi 10 Pro هم موفق بود و این گوشی بهترین امتیاز صوتی را از DxO Audio دریافت کرد. شیائومی آزمایشگاه‌های دیگری هم در حوزه‌ی توسعه‌ی 5G و صفحه‌نمایش و پایداری گوشی‌ها دارد.

ردمی، یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی، هم عملکرد درخشانی از خود نشان داده است؛ به‌گونه‌ای که گوشی‌های سری ردمی نوت با فروش بیش از ۲۰۰ میلیون نسخه در سرتاسر دنیا مواجه شده‌اند. این آمار در نوامبر گذشته، ۱۴۰ میلیون و در اکتبر ۲۰۱۹، ۱۰۰ میلیون دستگاه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − سه =